Strona główna

Nasza szkoła

Galeria fotografii

Archiwum

Napisz do nas...

Przetargi

Witamy na Szkolnym Portalu Informacyjnym Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Kielcach

Wspiera nas...

Pomoce naukowe

Język polski

Język angielski

Matematyka

Geografia

Fizyka i Astronomia

Chemia

Historia

Informatyka

Religia

Nauczanie zintegrowane

Kółka zainteresowań

Wyszukiwarki

Szukajcie,
a znajdziecie... nawet ściągi :-)

Testy

Szkoła Podstawowa

Gimnazjum

Unia Europejska

Unijne ABC...

Szkolny Klub UE

 

Dla rodziców

Rekrutacja do szkół

Dni otwarte szkoły

Dysleksja

Gimnastyka korekcyjna

Poradnie

Narkomania

Pomoc najmłodszym

Warto wiedzieć

Jan Paweł II

Szanujmy tradycję

Znaj swoje prawa

Metody nauczania języków obcych

Szkoła XXI wieku?

Różności

Linkownia

Humor

Krzyżówki

Psychozabawy

Encyklopedie

Encyklopedia WIEM

Encyklopedia WP

 Internautica

Britannica

Wikipedia

Słowniki

Słowniki.onet.pl

Wielojęzykowy Słownik roślin

Ling.pl-multisłownik

Biblioteki

 

SCRABBLE – II edycja szkolnego turnieju.

Grafika:Scrabble board in play.jpg

1 marca 2007 roku Samorząd Uczniowski zorganizował  II  Szkolny Turniej Scrabble.  Taki konkurs to doskonała forma wzbogacania języka i nauka poprzez zabawę. Emocji było naprawdę wiele, bo zawodnicy walczyli do „ostatniej literki”. Jeśli nie wiecie o co chodzi w tej grze to przeczytajcie instrukcję:

Dziękujemy zawodnikom i wspierającym ich kolegom. Następny taki  trening  wyobraźni i umiejętności tworzenia słów już za rok.

Gra jest przeznaczona dla 2, 3 lub 4 osób. Polega na losowaniu płytek z literami i kolejnym układaniu z nich słów na planszy 15x15. Słowa układane są w sposób przypominający układanie krzyżówki. Pierwsze słowo powinno przechodzić przez pole H8 (środek planszy). Każdy kolejny wyraz musi krzyżować się lub przedłużać co najmniej jedno ze słów już ułożonych na planszy. Gracz, który nie może z posiadanych liter ułożyć poprawnego słowa, albo pasuje, albo wymienia litery. Każda litera ma określoną wartość punktową – gracz otrzymuje w każdym ruchu liczbę punktów odpowiadającą ułożonemu słowu. Niektóre pola planszy są wyróżnione jako pola premiowe. Odpowiadają im mnożniki ×2 albo ×3, za literę albo za słowo. Jeśli wyraz przechodzi przez takie pole, gracz otrzymuje odpowiednio więcej punktów za literę na polu premiowym bądź za całe słowo. Za ułożenie wyrazu ze wszystkich posiadanych liter otrzymuje się premię w postaci 50 punktów.

Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów.

 

Wyniki

I miejsce

Michał Haponiuk 2b

II miejsce

Anna Iwanow 2b

III miejsce

Dominika Duda 2b

 IV miejsce

Aleksandra Stochmal 2c

V miejsce

Rafał Naczelnik 2b

VI miejsce

Marianna Mrówczyńska 1c

Jakie była zmagania – zobaczcie:

 

FrontPage image

Copyright (c) 2003-2006 Szkolny Portal Informacyjny. Wszelkie prawa zastrzeżone
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 6, ul. Leszczyńska 8, 25-321 Kielce
Nadzór merytoryczny portalu prowadzi mgr
Barbara Ozimirska

Data ostatniej aktualizacji 15.03.2007
Strona optymalizowana w rozdzielczości 1024x768 dla IE 5.0 lub nowszych.
Protected by BOWI Group